RSS FeedНовини

  • Поделиться в VK
  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 1294

17 березня 2017 року

Аспірант Кирило Каштанов та студент 4 курсу Данило Міщенко взяли участь у зимовій школі «Цінності об’єднаної Європи та українського суспільства: проблеми співвідношення і механізми транзиту»

Аспірант Кирило Каштанов та студент 4 курсу Данило Міщенко взяли участь у зимовій школі «Цінності об’єднаної Європи та українського суспільства: проблеми співвідношення і механізми транзиту»

21 – 25 лютого студент 4 курсу історичного факультету Данило Міщенко та аспірант кафедри нової та новітньої історії Кирило Каштанов взяли участь у зимовій школі «Цінності об’єднаної Європи та українського суспільства: проблеми співвідношення і механізми транзиту», що відбулась у м. Чернівці. Організатором була ГО «Quadrivium».

Проект був реалізований за фінансової підтримки представництва Фонду Ганса Зайделя в Україні. Партнерами проекту виступили Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Центр Європейських студій Ясського університету ім. А. Й. Кузи, а також Фонд розвитку Маріуполя.

Метою школи є популяризація в українському суспільстві ціннісних засад функціонування об’єднаної Європи, налагодження зв’язків між представниками академічного та експертного середовищ і громадських активістів. Учасники школи мали можливість обговорити та напрацювати шляхи транзиту європейських цінностей і практичні механізми їхнього впровадження в українські суспільно-політичні реалії.

Програма школи була насиченою. Учасники впродовж кількох днів слухали лекції експертів на тему європейських цінностей. В перший день було обговорено як проблеми ціннісної матриці та питання «що означає бути Європою?», так і власне як цінності можна виховувати та які процеси відбуваються у вищій освіті в цьому контексті. Окремий лекційний блок було відведено «плинній сучасності», в межах якого проаналізовали виклики, що постали наразі перед Європою, перед її ціннісною єдністю. У межах третього блоку було порушено складні проблеми виміру та сприйняття європейських та українських цінностей. Під час роботи четвертої секції було приділено увагу насамперед викликам і випробуванням для універсальних цінностей Європи та України, а також їх співвідношенню.